По делу

Служба зайнятості - працюємо в штатному режимі!

Прийом документів - засобами електронного зв’язку або через скриньки для кореспонденції

Вже більше тижня, як в Україні введений карантин. Сумська обласна служба зайнятості для запобігання поширенню коронавірусної інфекції також запровадила запобіжні дії. Та це не означає, що робота центрів та філій зупинилася.

Як відзначають в обласній службі зайнятості, з 16 березня скасовані всі масові та групові заходи, заплановані для населення та роботодавців. Зокрема - семінари, тренінги, круглі столи, зустрічі, наради, міні-ярмарки вакансій. Установлені обмеження візитів безробітних із метою пошуку роботи (в період карантину - не частіше одного разу на 30 календарних днів). Тимчасово призупинено проведення особистого прийому громадян, а співпраця з роботодавцями проводиться з використанням дистанційних форм комунікації. Які послуги в умовах карантину можна отримати?

- На сьогодні ми працюємо без особистого контакту з клієнтом, - розповідає заступник директора, начальник відділу надання соціальних послуг Сумської районної філії обласного центру зайнятості Тетяна Дахно. - Перед призначеним днем відвідування - зв’язуємося з безробітними телефоном, інформуємо, що на час карантину візити відтерміновуються. Нашим клієнтам лишається тільки в день прийому повідомити телефоном, що з ними все гаразд. По завершенні карантину будемо працювати в плановому режимі. Також телефоном або засобами електронного зв’язку повідомляємо шукачів роботи про наявність прийнятних пропозицій працевлаштування та рекомендуємо отримати необхідну інформацію з питань зайнятості в режимі онлайн за допомогою офіційних веб-ресурсів державної служби зайнятості. Зокрема, на сайті «Єдине соціальне середовище» (www.dcz.gov.ua), «Освітній портал» (skills.dcz.gov.ua), «Профорієнтація та розвиток кар’єри» (profi.dcz.gov.ua), а також на регіональній сторінці Сумського обласного центру зайнятості (sum.dcz.gov.ua) та сторінках у соціальній мережі «Фейсбук». Тож ми тримаємо людей у курсі справ.

На першому поверсі філії в зручному місці знаходиться скринька для прийому документів. Вона для тих, хто, незважаючи на карантинні перестороги, все ж вирішив завітати до центру зайнятості за допомогою чи консультацією. Поряд із облаштованим місцем для самообслуговування клієнтів - кімната, де відвідувач може вимити та висушити руки. Приміщення прибираються з дезінфікуючими засобами кожні дві години - тут безпечно. До речі, одночасно в приміщенні центру зайнятості можуть знаходитися не більше 10 осіб.

- Людина сама вирішує, коли їй потрібно звернутися до центру зайнятості, - продовжує Тетяна Василівна. - В тому числі - для отримання статусу безробітного. Люди, котрі лишилися без роботи, можуть бути зареєстрованими як засобами електронного зв’язку, так і через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені в кожному центрі зайнятості.

У куточку для відвідувачів, крім скриньки, знаходяться всі потрібні документи, які необхадно самостійно заповнити. Там все досить просто і зрозуміло. Якщо є запитання - ми до клієнта не виходимо, а допомагаємо йому по телефону. Реєстрація документів та їх опрацювання кар’єрними радниками відбувається два рази на день. За результатами з відвідувачем зв’язується наш фахівець, який спеціалізується на конкретному питанні. Тому обов’язково при оформленні документів необхідно вказати актуальні контактні дані, за якими людина перебуває на постійному зв’язку. Щодня ми отримуємо по 4-6 комплектів документів.

Також на період карантину розроблений алгоритм дистанційної взаємодії з роботодавцями - без контакту з клієнтами - в разі бажання роботодавця забрати на роботу людей, які знаходяться на обліку в службі зайнятості. Для прикладу, ТОВ «Зернова долина» таким чином працевлаштувала вже більше 10 безробітних на сезонні польові роботи. «Ми телефонуємо такому клієнту, якщо він погоджується - призупиняються відвідування і людина працює, - уточнює замдиректора філії. - Вже після закінчення карантину клієнт з’явиться до центру зайнятості. На днях до нас зателефонувала жінка, яка шукала роботу бухгалтера. У нас була така вакансія - людина пішла працевлаштовуватися. До того ж роботодавці можуть подавати звіти через електронний кабінет. У нас достатньо комунікативна служба, яка має сучасні сервіси з використанням інтернет-технологій».

Така ж ситуація і в Краснопільській філії обласного центру зайнятості - з клієнтами і роботодавцями комунікують дистанційно. «Роботодавець, використовуючи електронний зв’язок, надсилає нам замовлення - ми видаємо направлення, і люди йдуть на роботу, - додає директор філії Галина Акіменко. - Ось і недавно наші безробітні були працевлаштовані в ТОВ «Хвиля», «Славгород» на сезонні роботи. Ми працюємо в штатному режимі, щоб люди і в умовах карантину отримували послуги. Контактуємо через скриньки - клієнти знімаються з обліку, також стають на облік по безробіттю. Певний час будемо з ними спілкуватися дистанційно. Зв’язок не порушується, робочий процес не зупиняється».

Електронні сервіси - зручно, доступно і пізнавально!

Діджиталізація сервісів вже стала звичною справою і сприймається користувачами як ознака зручності й доступності. Служба зайнятості теж прагне наблизити соцпослуги до роботодавців та шукачів роботи, тому активно впроваджує сучасні інтернет-технології.

«Електронний кабінет безробітного» дає змогу створити власне резюме, здійснити підбір роботи, ознайомитись із інформацією про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливість професійного навчання, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю. Також - переглянути дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості та дізнатися про заходи, які відбуваються в центрах зайнятості.

Електронний кабінет роботодавця - це сервіс, зорієнтований на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та підвищення рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості. Це - автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримувати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет. Так, роботодавець має змогу подати в центр зайнятості вакансії, опублікувати їх на веб-сайті державної служби зайнятості, переглянути стан укомплектування заявлених вакансій, а також - отримати інформацію про громадські та інші роботи тимчасового характеру, договори на працевлаштування після професійного навчання, діючі трудові договори фізичних осіб з найманими працівниками, нові робочі місця з компенсацією єдиного внеску.

«Електронна черга» дозволяє клієнту, не виходячи з дому та не витрачаючи часу та коштів на проїзд, записатися на прийом до спеціаліста будь-якого центру зайнятості України. Якщо особа успішно пройшла реєстрацію - їй потрібно просто в зазначену дату і час звернутися до центру зайнятості, маючи при собі документи, необхідні для вирішення питання.

А ось платформа «Проф-орієнтація та розвиток кар’єри» допоможе зареєстрованому користувачу безкоштовно отримати послуги з профорієнтації в онлайн-форматі без відвідування центру. Це може йому знадобитися при виборі (зміні) професії, визначенні майбутнього напрямку професійного навчання, схильності до підприємницької діяльності, для оцінки власних здібностей та навичок (Soft Skills), саморозвитку. Клієнти можуть дізнатися, як започаткувати власну справу, створити резюме, знайти роботу своєї мрії. Роботодавці на платформі також знайдуть для себе багато чого пізнавального: як підготувати професійні кадри, дібрати праців-ників (покрокові дії).

У час розвитку електронних послуг неабиякого поширення набуло й дистанційне навчання. Безробітним спеціалісти центрів зайнятості пропонують скористатися проектом Prometheus - українською платформою освіти, що є доступною для кожного, оскільки вишкіл проводиться в режимі онлайн. Учасник самостійно планує свій час, переглядає відеолекції, працює в особистому кабінеті, виконує домашні та тестові завдання. Так можна опанувати ази підприємництва та навіть вивчити англійську.

Отримати доступ до сервісів дуже просто. Для цього необхідно звернутись до центру зайнятості, надати адресу електронної пошти та логін і пароль, за допомогою яких у подальшому авторизуватися на web-сайті Сумської обласної служби зайнятості.

З усіх питань щодо роботи обласної служби зайнятості в умовах карантину звертатися за телефоном гарячої лінії (0542) 68-55-19 (понеділок-четвер - з 8.00 до 17.15, п’ятниця - з 8.00 до 16.00).

Ліза Павлова


п»ї
Читайте в этой рубрике

З днем народження, пане генерале,

або Одкровення Владислава Бухарєва про власну долю як дарунок від Бога

- Відкрийте завісу - чим зайняті сьогодні?

- Оформлюю пенсію. Займаюся невирішеними побутовими питаннями, які накопичились. Тепер знаю дорогу до газового господарства, нотаріальної контори чи комунальної служби.... Читать статью полностью

Попытка №2: как узаконить стихийку?

Из перечня сезонной торговли исключили хлебобулочные изделия, бахчевые и фастфуд

На минувшей неделе Сумской горисполком снова рассмотрел и утвердил Положение об организации сезонной, праздничной торговли и

устройстве ярмарок на территории Сумской ОТГ.

Напомним, что предыдущая попытка... Читать статью полностью

Будівельний флагман Сумщини: Хочеш зберегти гроші під час кризи - купуй квартиру!

Один із найнадійніших сумських забудовників АТ «Сумбуд» продовжує будівництво нового найбільшого в нашій області проекту - мікрорайону «Еспланада»!

«Еспланада» складається з кількох десятків сучасних енергозберігаючих будинків, квартири в яких мають індивідуальне опалення і поліпшене... Читать статью полностью

В Сумах обсудили детали обустройства особенного пляжа

На минувшей неделе в Сумах состоялось очередное заседание рабочей группы по реализации проекта «Комфортная зона отдыха у воды для детей, пенсионеров и людей с инвалидностью» на месте будущей зоны отдыха - в переулке Дачный (район ул. Псельской), возле пешеходного моста. На нем обсуждали... Читать статью полностью

Фото на паспорт

Если не успели его вклеить из-за карантина, вас простят

Что делать, если вам исполнилось 25 или 45 лет и нужно в течение 31 дня обратиться в Государственную миграционную службу, чтобы вклеить фотографию? Если в этот срок вы не уложитесь, то вам придется оформлять ID-паспорт, заплатив... Читать статью полностью

Отдохнул с друзьями до реанимации...

Молодому глуховчанину и его семье очень нужна поддержка неравнодушных людей!

Роману Бураку - 25. Как и многие украинцы, он зарабатывает себе на жизнь в Европе. Недавно мужчине пришлось приехать из Чехии в родной Глухов буквально на пару дней - чтобы продлить визу. Пока готовился... Читать статью полностью

Дезинфекция - наше все

Как работает сумской общественный транспорт во время карантина?

После введения карантина на КП «Электроавтотранс» начали дезинфицировать троллейбусы и автобусы. А 17 марта журналистам продемонстрировали, как все происходит.

Как рассказал директор КП Виталий Однорог, если раньше транспорт... Читать статью полностью

Кто останется в живых?

Поможет ли «карантинное» законодательство продержаться на плаву предпринимателям?

Жесткий карантин, объявленный в Украине, нанесет финансовый удар по многим предпринимателям. Ведь многие предприятия закрыты, многим ограничен режим работы. А значит, они либо уйдут в глубокий минус,... Читать статью полностью













о чем говорят?
Реклама
Товары
Будь в курсе!
Курсы валют в Украине
Новости
Новости
Новости
Товары