![]() |
![]() |
Александр Семченко, начальник Главного управления Миндоходов в Сумской областиТема: Как повлияет на бизнес и обычных граждан создание нового ведомства? - объединение налоговой и таможенной службы; - функции и задания Миндоходов; - упрощение отчетности при ведении бизнеса; - борьба с коррупцией и контрабандой.
Год рождения – 1978
Образование – три высших, кандидат политических наук Кем работал – в органах налоговой службы с 2011 Должность – начальник Главного управления Миндоходов в Сумской области Семейное положение – воспитывает сына Хобби – плавание и борьба |
Поставлено запитань: 35 | Отримано відповідей: 35 |
Список вопросов/ответов |
![]() |
![]() |
||
1 |
Все заговорили снова о кризисе, как вы думаете, он начался в Украине, или со сборами все нормально, на таком же уровне, как и в прошлом году? |
||
У січні – травні 2013 року Головним управлінням Міндоходів у Сумській області забезпечено збір до загального фонду Державного бюджету в сумі 1 666,8 млн. грн., що становить 101,2 відс. індикативного показника, додаткові надходження – 20,4 млн. гривень. Збільшились надходження по: податку на прибуток – на 37,4 млн. грн., або на 12,9 відс.; податку на додану вартість – на 13,0 млн. грн., або на 5,4 відсотка. За 5 місяців 2013 року Сумською митницею перераховано до Державного бюджету бюджет 651 500,7 тис. грн., що на 36 990,7 тыс. грн., або на 6 % більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
|
|||
2 |
И чем же будет заниматься новое министерство у нас в области? |
||
Міністерство доходів і зборів визначено головним органом у системі органів центральної влади з питань забезпечення формування єдиної державної податкової, митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів, єдиного соціального внеску. Міністерство доходів і зборів - це адміністратор податків і зборів, а визначає податкову і митну політику, як і раніше, Міністерство фінансів. Цей баланс закладений, щоб не допустити будь-якого зайвого фіскального тиску на бізнес. На рівні області вже працює Головне управління Міністерства доходів і зборів України, яке координує роботу митних пунктів і податкових інспекцій.
|
|||
3 |
Хочу пожелать Александру Семченко творческих успехов в попонении бюджета и благополучия. И мой вопрос - как b лично он и его ведомство будут боротся с коррупцией и контрабандой в области? |
||
Спасибі за добрі слова. Буду намагатися виконати Ваші побажання. Важливим аспектом роботи при об’єднанні двох відомств – податкової служби і митної – є ставка на боротьбу з корупцією. Зі створенням Головного управління Міндоходів у Сумській області застосуємо напрацьовані практики для зниження корупційних ризиків і на Сумській митниці Міндоходів. Вже сьогодні створене єдине управління внутрішньої безпеки, фахівці якого проводитимуть системні заходи, як в податкових інспекціях області, так і на митних постах. Звичайно, головний акцент ставимо на профілактичній роботі і превентивних заходах, попереджаючи корупцію, а не тільки реагуючи на її конкретні прояви. Тому увагу, в першу чергу, спрямовуємо на тих співробітників і ті колективи, де спостерігається найбільш негативна динаміка щодо службових порушень. Перший місяць спільної роботи в області позитивно вплинув на дотримання законності та упередження корупційних дій з боку працівників митних постів. Для прикладу можна взяти програму «Держкордон-2013». Тепер на кордоні працюють цілодобово спільні групи працівників Міндоходів Сумщини, які перевіряють у тому числі й додержання вимог законодавства, що визначає порядок запобігання та протидії контрабанді. З моменту об’єднання відомства працівниками спільних груп складено 19 адміністративних протоколів про порушення митних правил на суму 2,2 млн. грн.
|
|||
4 |
Добрый день. Всем кто хоть как-то связан с таможней и налоговой известно, что в первом ведомстве за растаможку 1 фуры с товаром платится определенная такса, которая установлена высшим руководством и идет на верх и потом в Киев еще выше, а во втором ведомстве ходят инспектора и пишут протоколы на придуманные нарушения или выпрашивают эти нарушения, при их отсутствии, у предпринемателей, чтобы не получить по шапке от руководства и принести хоть какой-то штраф в казну. Что вы на это скажете? Ответ : приведите факты жалоб от субъектов предпринемательства - не принемается! Никто не жалуется, потому что при нынешней власти ни суд ни жалоба ничего не решит!!! У вас там круговая порука!!! |
||
Позиція Міндоходів України полягає в тому, що робота працівників відомства має бути прозорою, доступною та зрозумілою суспільству. Для оперативного та своєчасного отримання інформації про можливі зловживання з боку працівників відомства працює телефон «Довіри» як для юридичних та фізичних осіб, громадських організацій, так і окремих платників податків. Телефон «Довіри» (0542) 77-05-28. Крім того, громадяни та платники податків мають можливість скористатися сервісом - телефонною лінією антикорупційного проекту «Пульс», номер (044)-284-00-07. За вказаним телефоном платники податків мають можливість повідомити про прояви корупційних діянь з боку працівників відомства. Лінія працює цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники «Пульсу», а в неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Що стосується перевірок, то ми перевіряємо виключно недоброчесних Для підвищення ефективності адміністрування податків здійснюються комплексні системні заходи щодо удосконалення системи ризикоорієнтованого податкового контролю для концентрації уваги на особах, які ухиляються від оподаткування. Критерієм відбору платників податків до перевірки є наявність у їх фінансово-господарській діяльності ризиків несплати належних платежів до бюджету, невиконання законодавства, контроль за яким покладено на Міністерство доходів і зборів України. На сьогодні зменшено кількість проведених перевірок на 34 відсотка у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Кількість планових перевірок зменшено на 50,6 відсотків, а позапланових – на 34,2%. По юридичних особах за січень-травень 2013 року проведено всього 336 перевірок, що на 152 перевірки менше, ніж за аналогічний період минулого року. По фізичних особах протягом січня – травня 2013 року проведено 1917 документальних перевірок фізичних осіб – підприємців, що на 1052 перевірок менше, ніж за аналогічний період минулого року (2012року – 2969 перевірок). Разом з тим, надходження до бюджету за результатами перевірочних заходів зросли у півтора рази і склали 15 млн. грн. Ця статистика беззаперечно свідчить про те, що наші пріоритети залишаються незмінними: зменшення податкового тиску та відмова від безпідставного втручання у діяльність підприємців.
|
|||
5 |
А сколько осталось налоговых инспекций в области? |
||
В області налічується 7 податкових інспекцій. Їхня кількість і дислокація не змінилися. |
|||
6 |
А як справи з форменним одягом? Вона буде різна чи однакова у всіх? |
||
У Міністерстві доходів і зборів України розробляється єдина форма для всіх працівників міністерства. Тобто вона буде однакова для всіх ¬– і тих, хто працює в Центрах обслуговування платників податків, і тих, хто проводить митний контроль на кордоні. |
|||
7 |
Скажите, что даст нам образование нового министерства кроме передела руководящих должностей? Или это как всегда, вывеску поменяли а сущность осталась та же, как в россии с переименованием милиции в полицию? |
||
Об’єднання податкової та митної служби у єдине Міністерство доходів та зборів України - це важлива реформа, яка цілком відповідає загальносвітовим і, в першу чергу, європейським трендам. По-перше, новостворене відомство відтепер несе на собі всю повноту відповідальності за поповнення державного бюджету. По-друге, вітчизняні підприємці та іноземні інвестори відтепер мають єдиного адресата, який від імені держави відповідає за створення рівної конкуренції, поміркованого оподаткування, якісний сервіс в адмініструванні обов’язкових платежів. По-третє, наявність єдиного центру управління зробить процес прийняття рішень швидким та ефективним, і держава встигатиме реагувати на стрімкі зміни економічної кон’юнктури, актуальні тенденції, нагальні потреби платників.
|
|||
8 |
Как Вы планируете бороться с корупцией в органах, которые возглавляете? |
||
Я не планую боротися, ми вже це робимо. Я вже написав про наше єдине управління внутрішньої безпеки в Головному управлінні, фахівці якого проводитимуть системні заходи, як в податкових інспекціях області, так і на митних постах. До речі, цим підрозділом вже відкрито 14 кримінальних проваджень, притягнуто до відповідальності 45 працівників наших органів, 1 особа взагалі звільнена з посади. При прийнятті на роботу управління внутрішньої безпеки проводить перевірку кожного претендента на роботу в Міндоходів Сумщини. Таким чином, перевірено 122 кандидати на різні посади. |
|||
9 |
в последнее время из органов налоговой службы уволилось большое количество людей, среди них много высококлассных специалистов. как Вы будете восполнять недостаток кадров? инспекторов тоже привезете с собой из Донецка (Днепропетровска)? |
||
Скорочення кількості працівників пов’язано з об’єднанням податкової та митної служб. Проте, на якість обслуговування платників податків це не вплине ніяким чином. Хочу Вас запевнити, що нестачі кадрів в Головному управлінні Міндоходів у Сумській області не має. На посадах залишились тільки професіонали. |
|||
10 |
Добрый день Александр Анатольевич! Скажите правда ли что Ваша жена (возможно бывшая) и жена министра доходов и сборов Александра Клименко являются сестрами? Заранее благодарю за открытость. |
||
Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції» забороняє перебувати в безпосередньому підпорядкуванні чи бути безпосередньо підпорядкованому у зв’язку з виконанням повноважень близьким особам. Контроль за дотриманням вимог законодавства здійснює спеціальний підрозділ Міністерства доходів і зборів України – управління внутрішньої безпеки. Моє призначення здійснювалося за згодою та за результатами ретельної перевірки цього підрозділу. |